Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06 10:38 - Една истинска история
Автор: bateico Категория: Лични дневници   
Прочетен: 623 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 22.06 10:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Имам договор с МТЛ, днес А1 от далечната 2001г. с няколко номера, а от десетина години гледам телевизията й. Първо намалих броя на номерата, защото след всяко изтичане на договора ми с тях ми се предлагаше нов договор с по- добри условия, но и цената на пакета на услугата скачаше. Тъй като разговорите се записваха с мобилния оператор, винаги съм ги питал след като ме запознаят с тяхната "супер оферта", защо цената на услугата нараства, а не намалява, щом съм важен клиент за тях, щом си плащам сметките без закъснение, щом всичко е толкова коректно и супер според тях? Почваше едно мънкане, извинение, това било ценоразпис, тарифи от тях нищо не зависило. 
   И така от няколко телефонни номера, днес съм с един номер /карта/ личния ми GSM.
    За телевизията и интернета, мога да кажа че бях доволен за това десетина години плащах и подновявах договорите без да споря, не че интернета не е бавен и независимо, че в подновения договор пише по- голяма скорост, която естествено се заплащаше по- скъпо, за което пакета скачаше като цена. На въпроса, защо тогава скорост не му расте правопропорционално на цената? Отговорите бяха че рутера ви е стар и трябва да го замените с нов, и квартала бил проблемен, където кабелите и другите устройства били повреждани и т.н. т.е. проблема е извън А1 и глобален.
    Докато преди известно време не ме известиха, че цената на спортните канали скачат за пореден път, във връзка с икономическата обстановка в страната, войната в Украйна и плаващите лихвени проценти на европейската банка.
    Тъй като пакета телевизията и интернет ми беше на макс и ме подразниха тъпите доводи, отказах програмите т.е. да няма увеличение на услугата в офис на А1, както коректно ми беше обяснение с SMS от А1.
   Указа се може, но не и за програмирамите включени в пакета, за който има сключен договор за 2 години, не ми е за още 10 лева, но ме подразни начина по който ме правят на балък и то от десетки години. Заинатих се че няма да приема увеличението и искам да ми спрат спортните канали, на които й се увеличават цената от пакета. Последва отговор: Не може. Трябвало да спазя договора или с предизвестие от 1 месец да го прекратя т.е. да се откажа от телевизията и интернета на А1. Опитах се да стигнем до някакво решение,  като нов пакет с по- малко телевизия /програми/, не можело и толкова т.е. свършен факт и толкоз. Съгласих се и подписах предизвестие, като ми беше напомнено че в края на едномесечния срок ще трябва да върна всички устройства на А1, защото не съм си изпълнин договора /който ми е 5 или 6 по ред/ и така се прибрах в къщи започнах проверка на устройствата си.
Изминаха няколко дни и ме потърси оператор от А1: как може толкова години да съм им клиент и да се отказвам, обясних си доводите, че това чисто финансово изнудване трябва да престане и да си подобрят услугите без да вдигат постоянно цените. Човекът толкова съжалявал и ми предложи това за което питах, а служителката от офиса им нямаше явно право да ми предложи, а именно: намаляване на програмите на телевизията като бонус имам право на една спортна програма по избор без увеличение на цената, а скоростта на интернета да се запази същия от предишния пакет услуга, дори като бонус смяна на устройствата и лан кабела.
   Честно останах приятно изненадан, благодарих и си казах, след толкова години като членове на ЕС станахме и ние бели хора. Трябва естествено да подпиша нов 2 годишен договор с тези условия и то чрез куриер, речено сторено.
 След като има договор последва обаждане от техниците на А1 да ми подменят устройствата и пристигнаха тези велики труженици на А1, със закъснение естествено от уречения часови диапазон и се започна с изненадите: първо ми бяха сбъркали регистрацията на абоната с 5 етажа, същия вх, същия ап., същия блок, но 5 етажа по- високо; второ взеха трите устройства провериха им номерата и поставиха нови такива, но без да сменят лан кабела като ползваха стария; разкачиха рукера и когато провериха какво остава още да свършат откриха че нямат права да настройват рутера и така ме уставиха замислен без работещ рутер т.е. без безжичен интернет- трябвало предварително да си заявя в А1, за интернета друга заявка за да ми свържат рутера с А1, макар той да беше вързан и го ползвам от години. На #88, звънях и на кой ли не от номерата които имам от А1, така една седмица не мога да си заявя екип от А1 който да ми пусне интернета. 
   На следващия ден след подмяната на устройствата без подмяна на лан кабела, получих известие със сметка за 100 лв, помислих си че е някакъв майтап и продължих да търся мобилна връзка с А1 за проблема с нета.
   Един от операторите ме подсети, че имам не платена сметка, което ме учуди. Как този любезен преди дни служител на А1 не направи обратна връзка да ме чуе, да ли съм доволен от екипа служители на А1, които работиха в къщи съгласно подписания договор? Уви не звънна, колкото аз да се опитвам да се чуя с оператор от А1, не на запис, а на живо и с записваш разговора, не успях. Получих известие, да дам оценка на А1, като вляза в моя профил в А1, но аз не влязох защото нямам профил и нямам желание да си давам данните за щяло и нещяло.
    Разгърнах договора от 11 листа договор с А1 и го зачетох внимателно и попаднах на нещо, което ме впечатли: на 3 страница Приложение N1 към договора пише ИНСТАЛАЦИОННА ТАКСА - стандарта от 29,99лв.
   Аз имам телевизия на А1 от десет години, сменят ми устройствата и явно плащам такса за инсталация....
   Приключение с А1ще продължи още 2 години, ще изчакам чинно сроко и ще ги разкарам, омръзна ми от хитреци на дребно и шмекери. Не ми е за парите толкова, колкото егото ми е наранено и ми писна от некоректни и нечистоплътни услуги в България. 
     



Гласувай:
4



1. bateico - Защо споделих?
23.06 06:24
Защото, така не се прави бизнес.
Защото, така не се оцелява при конкуренция на пазара.
Защото, контрола на един продаваем продукт на пазара, не е само договаряне, финансови параметри на услугата която предоставят, сключване на договор, изпълнение на услугата, как я изпълняваш, как я поддържаш, коректност, обратна връзка с клиента и т.н. това не са клишета, а опорни точки на които се крепи един бизнес и от всеки служител на фирмата зависи, колко ще е успешен...
Масово изкуствения интелект навлиза в живота!
Знам каква ще е реакцията му ако му бъде зададен подобен казус, много служители на различни нива в А1 и фирмата подизпълнител ще бъдат на борсата по труда- без емоции и много анализиране.
А живота, е толкова кратък!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bateico
Категория: Лични дневници
Прочетен: 272843
Постинги: 468
Коментари: 215
Гласове: 637
Календар
«  Юли, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031