Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2024 12:08 - Не непалци, а китайци трябва да си внесем!
Автор: bateico Категория: Лични дневници   
Прочетен: 279 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 14.11.2024 12:10


 Китай реконструира158 км магистрала, без да ползва работници, а с роботи и дронове. Това от своя страна съкратило сериозно времето за строеж и повишило качеството.

Отсечката е част от пътя свързващ Пекин с Макао. Използвани са 10 безпилотни машини, а дронове са наблюдавали напредъка по маршрута.

Синхронизацията на машините е извършвана от изкуствен интелект. Минималното човешко участие се изразява само в дистанционно проследяването и контрол на операцията.

Фирмата изпълнител е Jiangsu Xiandai Road & Bridge.

Три държавни компании си сътрудничат по проекта, като използват модерни машини на Sany Group за постигане на милиметрова точност. Процесът включваше автоматизирани превозни средства, които разпределяха уплътнени камъни и пясък, последвани от автономни валяци, които прилагаха натиск, за да се гарантира, че повърхността на пътя е равномерна и трайна. Безпилотни летателни апарати следяха напредъка и гарантираха топографската точност, като намалиха необходимостта от ръчни коркорекции

Забележително е, че преди девет години магистралата е била свидетел на най-голямото задръстване в света

Китай преасфалтира магистрала: Макар че големият технологичен напредък обикновено се свързва със САЩ, този Китай привлече погледите с голямо инженерно и инфраструктурно чудо, което успя да завърши. 

За да изпълни задачата, страната е използвала дронове, оборудвани с камери с висока резолюция, които са изследвали магистралата, за да открият областите, които се нуждаят от ремонт, докато автономните роботи са извършили работата по възстановяването на настилката с подробности и прецизност.

„Този проект значително подобри ефективността и скоростта, като приключи работата много по-бързо от традиционните методи, като по този начин сведе до минимум прекъсванията на трафика. Използването на роботи също така повиши безопасността чрез намаляване на човешкото участие на място и осигури висококачествени резултати, които намаляват бъдещите нужди от ремонт“, се казва в съобщение на изпълнителите

Наричан „Златният канал“, този скоростен път е най-натоварената транспортна артерия в Китай в посока север-юг, която преминава между някои от най-развитите в икономическо отношение райони на Китай..

Източници: economictimes.indiatimes.com, "24 часа"

 




Гласувай:
1



1. bojinkata - Роботът не дава комисионни! Не с...
14.11.2024 13:23
Роботът не дава комисионни! Не става!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bateico
Категория: Лични дневници
Прочетен: 490961
Постинги: 1080
Коментари: 560
Гласове: 904
Календар
«  Април, 2025  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930