Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2022 18:57 - Без теб
Автор: bateico Категория: Поезия   
Прочетен: 761 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 23.01.2022 20:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
       Без теб

     Липсваш, като на сирак топлина!
     Липсваш, като на Земята Луната!
     Липсваш, като на иманяр съкровище!
     Липсваш, като на огъня жарта!
     Мога да изброявам до сутринта.
     Знам че ставам плашещ, но това
   ражда главата ми от липсата ти.
     Като те видя и очите ми зарадваш,
   и ме зареждаш с живот за живот.
     Даваш светлина в моята душа.
     Света става приказка и магия
   ни обгръща.
     Всичко става цветно, красиво и
   прекрасно.
     Ти тиха, аз добър.
     Ти красота и чар, аз щастлив и
   положителен.
     Трудно ще го разбере, някой
   отвън в тъмното и студеното, но
   така е в приказния свят с неземна
   доброта.
     Не мога да не те видя или чуя,
   болката на липсата е ужасна и
   неприятна.
     Без теб е тъмно и студено!

        Бате Ицо  22.01.2022г.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anetta - Като те чета...
22.01.2022 19:27
и аз се плаша.. : ))) Това се нарича обсебване..не е любов. Любовта е свобода.. тя дори и присъствие не изисква..можеш да си обичаш без да имаш..
но пък ми стана интересно.. от какво е тази липса в теб?! Не е от друг човек..нещо друго е, какво е?! : )
цитирай
2. bateico - Здравей!
22.01.2022 19:49
Благодаря за коментара.
Нищо няма, обсебващо и никъде не става въпрос да имаш.
Аз пиша за моя приятелка, която ми липсва, когато не я видя
или чуя, тогава ми липсва. Не виждам нищо толкова плашещо.
Описвам, колко положително ми действа нейното присъствие, което
също е нормално. Така мисля!
цитирай
3. anetta - : )
22.01.2022 20:22
е то ясно, че пишеш за твоята приятелка..т.е. за жената, която обичаш.. имах предвид друго..ама явно прекалено силни думи използваш..т.е. май моя е грешката..
Липсваш, като на сирак топлина!
представих си сирачето..премръзнало.. а някак това не мога да го свържа с любов.. за това и реагирах така... ноо май сбърках... : )
Прекрасна вечер.. и пожелавам само усмивки и без липси да си..: )
цитирай
4. bateico - :)
22.01.2022 20:49
Зодия овен съм, а тя е огнена зодия.
Старая се да поддържам имиджа й.
Единствения проблем, е когато срещу теб
стои пожарникар с пожарогасител и опитва да
угаси огъня в теб, образно казано.
Приятна и емоционална вечер от мен.
цитирай
5. anetta - : )
23.01.2022 09:02
е аз съм телец..пак рогато..
огъня топли, пожара унищожава.. та радвай се, че е пожарникар..
предполагам, че не ме разбираш, какво ти пиша. .но в една връзка поне единия трябва да мисли.. другия да може да чувства.. обърна ли сте ролите.. тя е мислещата, ти чувстваш.. а обикновено е обратното - мъжа мисли, жената чувства. Нашият емоционален свят е много по-богат. Започни да мислиш, остави я да чувства..
Опитвам се да помогна, не със съвети, а като мнение. Жена съм. Мен такъв изблик на емоции от мъж, също ме плаши и се чувствам застрашена. Очаквам мъжа да гаси пожари, като емоционално по-стабилен, вместо да ги създава..
Прекрасен ден ти желая.. : )
цитирай
6. bateico - :)
23.01.2022 09:48
Благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bateico
Категория: Лични дневници
Прочетен: 235896
Постинги: 381
Коментари: 168
Гласове: 578
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930